اعتراف تلخ

*خدایا من از نادانى خود نزد تو پوزش طلبم و از کار زشت خود بخشایش خواهم پس به لطف خویش مرا در پناه رحمت خود گیر *

اعتراف تلخ

*خدایا من از نادانى خود نزد تو پوزش طلبم و از کار زشت خود بخشایش خواهم پس به لطف خویش مرا در پناه رحمت خود گیر *

شرمنده ام

 خدایا شرمنده ام

باز دیشب زیر قولم زدم . دوباره توبه ام رو شکستم . آخرین بار ماه رمضون بود یادت هست می دونم از دستم خسته شدی خودم که بریدم یاد اشک هایی می افتم که سر سجاده ریختم یاد حرفهایی که زدم قولهایی که دادم به خودم به تو . خدایا شرمنده ام.......

نظرات 2 + ارسال نظر
خدای تو شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://jojo61.blogfa.com

سلام بنده خوب من.
شکستن توبه تو باعث این شد که دوباره به سمت من بیایی.
من همیشه منتظر اینم که صدای بنده هام رو بشنوم که به یاد من هستند و با من صحبت میکنند.
پس نترس و به آغوش گرم من پناه بیاور.
همیشه در کنار تو هستم. حتی اگر تو من را فراموش کنی.

حسین شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ق.ظ

ناامید نشو ما همه با هم می تونیم برگردیم. ما می تونیم پوزه این شیطان ضعیف النفس رو به خاک بمالیم . نفس ما در اختیار خودمون. شیطان بیچاره رو هم که از سر بدبختی به گمراه کردن ما مبادرت می کنه ما می تونیم شکست بدیم باید از صاحبمون صاحب الزمان بخواییم. سعی کن مثل آهو باشی و شاید واقعاْ من و شما مثل آهو هستیم و حضرت به من و شما داره نگاه می کنه و من و شما رو صدا می زنه اما من و شما نمی شنویم. کلام آخر اینکه ناراحتی رو بذار کنار خودت رو ببخش تو نیستی که گناه می کنی تو همونی هستی که داری تغییر می کنی از اهل بیت کمک بگیر نگران عمر از دست رفته خودت هم نباش مگر نشنیدی که امام هادی گفتند : حب ما اهل بیت گذشته فاسد دنیای شما رو پاک می کنه پس نگران نباش. یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد