اعتراف تلخ

*خدایا من از نادانى خود نزد تو پوزش طلبم و از کار زشت خود بخشایش خواهم پس به لطف خویش مرا در پناه رحمت خود گیر *

اعتراف تلخ

*خدایا من از نادانى خود نزد تو پوزش طلبم و از کار زشت خود بخشایش خواهم پس به لطف خویش مرا در پناه رحمت خود گیر *

دلشوره های من

دوره کاردانی دوره عجیبی بود از دست خودم خسته شده بودم انگار یه جورایی خدا دستش رو به سمتم دراز کرده بود منتظر بود بگیرمش من داشتم تغییر میکردم همه چیزم داشت تغییر می کرد بهش نزدیکتر شده بودم  نماز می خوندم حتی حجابم رو هم کامل کردم من الان دانشجوی کارشناسی هستم  از آذر 88 عملا این کار رو ترک کردم اما تو این مدت گاهی اوقات پام می لغزه از عهد و پیمان هایی که با خودم و خدا بستم دور میشم این جور وقت ها خیلی کلافه میشم  با اینکه عملا دیگه کاری انجام نمیدم هنوز نتونستم از رویاهای تحریک امیزی که بهشون از دوران راهنمایی اعتیاد پیدا کردم رها بشم این من رو خیلی اذیت میکنه ارامشی عجیبی با مرور این رویاها سراغم میاد می دونم  به عذاب وجدانی که بعدش سراغم میاد نمی ارزه ولی هنوز نتونستم از دستشون رها بشم استرس زیادی دارم اینکه دیگران بفهمن  اینکه اگر ازدواج کنم همسرم متوجه بشه حتی گاهی اوقات فکر می کنم چون از نه سالگی این کار رو شروع کردم شاید شکل ظاهری بدنم تغییر کرده باشه همسر آینده ام این رو متوجه بشه  یا اینکه بعد از ازدواج نتونم وظایف زناشوییم رو مثل بقیه دخترهای دیگه انجام بدم این فکرها داره دیوونم میکنه ...

نظرات 8 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.fantasydream.blogfa.com

سلام
امکانش هست ما با هم ارتباط بیشتری داشته باشیم؟

اسیر رها شده سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.a30re63.blogfa.com

سلامی دوباره به دوست عزیزم.
می خوام یکم درباره نگرانیت درباره ازدواجت باهاتون صحبت بکنم. من خودم الان یه ۶ ماهی میشه عقد کردم و همون جوری که تو وبم نوشتم ۱۲ سال بهش اعتیاد داشتم. درسته من پسرم اما تو ایم مدت ۲ سال و ... که وبلاگ زدم و به خودم و بچه ها کمک میکنم خیلی تجربیات از دخترا رو دیدم و همچنین پسرا. از بین بچه های ترک که مدت هاست باهمیم من تنها کسی ام که ازدواج کردم البته خیلی وقت قبل از ترک کردن اون عادت رو ترک کرده بودم. من بهتون حق میدم که نگران ازدواج و آینده باشین اما اینو با قوت قلب بهتون میگم که قسمت بزرگی از نگرانی شما از افکار شماست و با ازدواج کردن رفع میشه. شما هر چی از ترک دور بشین حالتون چه از نظر جنسی و چه از نظر اندام حالتون بهتر میشه.
یه سری حرفا هم هست که می خوام بهتون بگم تا بیشتر قوت قلب بگیرین و با ارامش بیشتری زندگی کنین اما میزارم برا موقعی که یه ذره بیشتر شناختمتون اونم از لابلای نوشتهاتون.
و این که افکار جنسی گذشته اذیتتون میکنه هم زیاد سخت نگیرین. تا به حالت طبیعی در بیایین یکم طول میکشه
دوس دارم با گفتن یه سری چیزا بهتون بگم شما زیاد نگران نباشین و جاده ترکتون رو که هموار شده ادامه بدین. و سعی بکنین بیشتر با دختر ها تو ترک کردن کمک بگیرین و یه پست وبلاگم رو حتما بخونین
پست( به گوش باشیم؛) رو حتما بخونین.
بازم میام
موفق باشی خواهر عزیزم...

جنگجو سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://msp69.persianblg.ir

سلام
من که میگم ترک کردی همین که فقط گاهی اوقات بهش فکر میکنی عالیه !!! ولی هیچ وقت به فکرات جامه عمل نپوشون من خودم الان 20 سالمه مطمئنم که ترک کردم صبح که از خواب پا میشم به خودم تلقین میکنم که من اصلا همچین گذشته ای نداشتم و اصلا نمیدونم این چه کاری شاید باورت نشه الان که به گذشته نگاه میکنم چیزی یادم نمیاد که چکار میکردم من با قدرت فکر تونستم علیه خیلی از باورهای غلطی که توی ذهنم بود بجنگم الان احساس میکنم که به همه چی تسلط دارم به فکر و اعصاب و اتفاقهای زندگی الان چند وقتی هست که اصلا عصبانی نشدم روزهای زندگی بنظرم زیباتر از همیشه میان همیشه لبخند میزنم توصیه اکید من این بر روی این جمله هست که افکار ما تبدیل به واقعیات میشن اگه به این جمله ایمان نداری به خودت نگاهی بکن ما اول فکر میکنیم که باید این کار انجام بدیم خوب بعدشم عمل میکنیم !!! به همین راحتی من تمام فکر و دنیا درون خودم عوض کردم ولی نه یک شبه طول کشید تا این چیزی بشم که الان هستم تنها راه رهایی و نجات زندگی برای همیشه تغییر فکر هست برای این کار چند تا منبع بهت پیشنهاد میکنم مطمئن باش که بدردت میخورن من خودم از همین منابع استفاده کردم :
سی دی های سمینار تکنولوژی فکر دکتر ازمندیان
سی دی فیلم راز
کتاب قدرت اراده نوشته پل ژاگو
کتاب قدرت فکر نوشته دکتر ژوزف مورفی
کتاب برای زندگی و موفقیت افریده شده ایم
من یه تمام منابعی که بالا نوشتم اعتقاد کامل دارم
دو کتاب اوی بصورت pdf روی اینترنت هست ولی کتاب اخر خودت بگیر چون بدردت میخوره روی اینترنت هم نیست راهکار عملی هم خیلی زیاد هست تا دلت بخواد
40 روز برای خودت وقت تعیین کن هر روز صبح وقتی از خواب بلند میشی به خودت تلقین کن که امروز خالت از روز پیش بهتر هست همینکه پات فرش زیر پات احساس میکنه خدا رو شکر کن که یه روز دیگه رو شروع کردی بگو تو هر من هر روز پر انرژی تر از دیروز هستم امروز کلی اتفاق خاص برام میافته نفس عمیق بکش و برو و مطمئن باش که تو روز خوبی خواهی داشت !!
به فکر شاگرد اولی توی دانشگاه باش بفکر ادامه تحصیل مطمئن باش که خدا بهت کمک میکنه منم الان دوره کارشناسی رو میگذرونم قرار گذاشتم با خودم که این ترم جز 10 نفر اول باشم برای من اصلا گذشته تلخی وجود نداره !!! میدونم سخته ولی ایمان بیار به فصل سبز
درست من توی وبلاگم زیاد نمینویسم ولی هر هفته نظرات جدید چک میکنم
خودم میام میبینم چکار کردی

جنگجو سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://msp69.persianblg.ir

راستی ما شما رو لینکیدیم شما نیز این لطف را بکنید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://khoderzayi.pelakfa.com/

خدا بزرگه...

اسیر رها شده شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.a30re63@yahoo.com

سلام همسفر پاک من. اوضاع به کامه؟ خوب پیش میره؟

بهار خزان زده دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام خانومی.
خوشحالم داری ترکش می کنی این غول زشتو.
خیلی وقته که چیزی ننوشته بودم.نه تو کامنتا نه تو وب خودم(انسان تبعیدی)
اما نمیدونم چطور یهو دلم خواست واسه تو بنویسم.شاید چون همجنس خودمی.شاید چون مثل واسه من از سنین کم شروع شد.
اما الان یه ساله که تموم شده و دیگه حتی بهش فکر نمی کنم.تموم شد خانومی .واسه تو هم تموم می شه خانوم خانوما.مواظب خودت باش که عجیب عزیزی واسه خدا

سپیده یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://hot18.blogfa.com

سلام من هم مثل شما تو ترکم خیلی سخته ولی مطمئنم که میشه و میتونیم من این وبلاگم رو درست کردم شاید کمی بتونم خودمو آروم کنم.راستی من شما رو لینک کردم شما هم منو به اسم ♀♥♂حرفهای در گوشی +18♂♥♀
لینک کنید ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد