اعتراف تلخ

*خدایا من از نادانى خود نزد تو پوزش طلبم و از کار زشت خود بخشایش خواهم پس به لطف خویش مرا در پناه رحمت خود گیر *

اعتراف تلخ

*خدایا من از نادانى خود نزد تو پوزش طلبم و از کار زشت خود بخشایش خواهم پس به لطف خویش مرا در پناه رحمت خود گیر *

خدایا به من رحم کن

 خسته ام  و تنها  

 رحم کن به دست های لرزانم به چشمان خیسم  

به اشک هایی که جز تو هیچ کس بر گونه هایم ندیده    

به بغض فرو خورده ام  رحم کن  

 می دانم که گهگاهی از تو دور می شوم و غافل می شوم از حضورت از نگاهت    

بر من ببخش سستی ایمانم را 

فراموشی عهد و پیمانم را 

همسفرم باش   

مسافری بی پناهم  

با کوله باری از گناه  

 خدایا به من رحم کن ...

نظرات 1 + ارسال نظر
اسیر رها شده پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

زیبا و دلنشین بود

حالتون خوبه؟
امیدوارم روز به روز به خواسته های قلبیتون نزدیکتر بشین
در پناه خدای مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد